Reducerea numărului de documente pierdute
Reducerea timpilor de așteptare
Creșterea gradului de complianță cu reglementările interne și externe
Creșterea numărului de documente emise la timp și în format corect
Reducerea utilizării hârtiei și a costurilor de tipărire și depozitare
Modulara si extrem de usor de folosit! Fiind o aplicatie modulara, modulele acesteia pot fi achizitionate in functie de necesitatiile clientilor nostrii, astfel incat acestia sa isi poata eficientiza munca cu doar 3 click-uri!
Foldere;
Inbox
Dashboard
Administrare
Rapoarte
Registratura
Activitati
Arhivarea electronica a contractelor furnizorilor si clientior.
Contractele sunt scanate, indexate, inregistrare si arhivate electronic, astfel incat acestea pot fi gasit usor de catre utilizatori, dupa cuvintele cheie, iar pierderea acestora este practic imposibila, deoarece acestea sunt stocate in baze de date.
Avantajele de arhivare electronica sunt numeroase, astfel incat documentele sunt usor de gasit.
Alerte la expirare.
Utilizatorii primesc alerte de expirare a contractelor, astfel incat monitorizarea acestora devine mai simpla si mai eficienta. De asemenea, utilizatorii pot extrage, sub forma unor raporte, contractele in functie de datele de expirare, acest lucru fiind foarte eficient pentru companie, deoarece impiedica erorile ce se pot crea datorita contractelor cu termen expirat si a caror reinnoire a fost scapata din vedere.
Optiune de drept utilizatorilor externi pentru consultare, semnare, link temporar
Cu ajutorul acestei functionalitati, utilizatorii externi pot accesa documente pentru semnarea, verificarea sau corectia acestora, printr-un link, acesta avand o durata limitata de timp.
Dupa expirarea acestui interval, acestia sunt nevoiti sa ceara din nou link pentru documentele solicitate.
Beneficii modul Managementul Contractelor
In Documenta ne intereseaza ‘CE caut?’, nu ‘UNDE caut?’
Toate contractele, anexele si actele aditionale sunt stocate centralizat, intr-o singura baza de date
Aplicatie mobila – un flux de aprobare a contractelor poate fi gestionat direct de pe telefon sau tableta (mobile adapted)
Controlul versiunilor – toti cei implicati in semnarea unui contract vor folosi ultima versiune in mod automat
Stocarea documentelor conexe se face alaturi de original, iar acest lucru permite sa se stie in orice moment informatiile importante legate de contract
Stabilirea unor formate sabloane (template) pentru contracte permite accesul modificarii continutului unui contract decat in zonele speciale (metadata)
ISO standards – cu Documenta ai garantia ca standardele ISO ale companiei sunt respectate
Acces offline – se pot lucra documente in regim offline, urmand ca odata cu conectarea la internet sa se faca o sincronizare cu baza de date centrala (automat sau nu)
Accesul la fiecare informatie este diferentiat, in functie de drepturile fiecarui utilizator
Alerte si rapoarte – pot sti in orice moment al zilei ce contracte am active, cate urmeaza sa expire si cand vor expira
Integrare Outlook – permite aprobarea sau respingerea unui contract aflat pe flux direct din email; de asemenea putem stoca toat emailurile direct in aplicatie sau putem genera fluxuri direct din email
Integrare Office – orice document lucrat in Word/Excel/PPT poate fi salvat direct in aplicatie sau poate fi transmis pe flux
Registrul electronic al contractelor – permite acordarea de numere de inregistrare consecutive acordate direct din registrele electronice conform Legii Arhivelor Nationale. Mai mult – se pot emite coduri de bare associate cu numerele din registri pentru o trasabilitate viitoare intre documentul fizic si cel electronic
Automatizare – toate etapele parcurse pana acum manual, inclusiv riscurile asociate, devin automatizate cu Documenta. Astfel se evita erori, riscuri sau scurgeri de informatii.
Permite utilizatorilor înregistrarea documentelor într-un mod foarte facil. Administratorul poate crea câte registre doreşte având posibilitatea să acorde drepturi pentru utilizatori sau pentru documentele ce trebuie înregistrate.
Înregistrarea se face automat după ce se selectează registru alocat tipului de document, atribuie automat data si urmatorul număr liber.
Ei au avut incredere in noi
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Din clientii nostrii sunt fericiti cu programele noastre de gestiune si facturare si ne recomanda cu incredere si altora.