Reducerea numărului de documente pierdute
Reducerea timpilor de așteptare
Creșterea gradului de complianță cu reglementările interne și externe
Creșterea numărului de documente emise la timp și în format corect
Reducerea utilizării hârtiei și a costurilor de tipărire și depozitare
Aceasta transforma documentele scrise în documente electronice, care sunt controlate automat din momentul intrarii in companie şi pana la iesirea acestora. Comunicarea in cadrul organizatiei, dar și cu exteriorul devine eficienta, rapida, transparenta.
Aplicatia completa pentru Controlul şi Managementul Documentelor, care integreaza toate procesele şi functionalitatile necesare pentru a eficientiza şi îmbunatati timpul de lucru.
Cu ajutorul aplicație de registratura electronica eliminam timpul irosit cu regasirea unui document sau cu transmiterea informatiilor catre persoane din diferite departamente. Solutia pastreaza pe servere securizate registrele şi documentele într-o forma organizata şi centralizata. Accesul la fisiere se realizeaza pe baza drepturilor de acces alocate. Datorita motorului inteligent de cautare, informatia este gasita in timp real.
Persoanele desemnate cu drept de decizie sunt notificate şi primesc documentul spre aprobare/respingere direct in sistem.
Inreg. automata email
Optiune de inregistrarre automata a documentelor si atasamentelor transmise la o adresa de email, cu raspuns confirmare de primire.
Fluxuri de lucru
Rutare automata documente inca de la momentul inregistrari, in functie de tipul de document
Word / Excel / Office
Inserare stampila / numar si data inregistrare. Inregistrare direct din Word, Excel, Powerpoint, Outlook.
Stampila nr. inregistrare
Aplicare si optiune pozitionare vizuala a stampilei de inregistrare
Coduri de bare
Aplicare coduri de bare pe documentele inregistrate
Preview documente
Side-panel cu toate informatiile disponibil direct pe registru. Coloanele registrului sunt configurabile.
Alerte
Sistemul transmite alerte pe email, in aplicatie sau SMS. Cu ajutorul acestora persoanele responsabile sunt notificate de receptia documentelor, expirarea acestora sau semnarea lor
Cu ajutorul registraturii se poate crea organigrame, in functie de grupurile create, de accesul acestora la anumite tipuri de documente si de drepturile de aprobare/respingere.
Creare număr nelimitat de înregistrări și definire coloane personalizate / dorite pentru fiecare
Sunt disponibile 10 coloane de segment personalizate unde administratorul poate configura ce date speciale să fie afișate în funcție de tipul de document care va fi înregistrat
Inițiere automată a fluxurilor de lucru, după înregistrarea documentelor
De ce eRegistratura ?
Cu ajutorul eRegistraturii este simplu de urmarit traseul documentelor. Aceasta functionalitate este foarte importanta, deoarece se reduce seminificativ riscul ca un document important sa nu ajunga la persoana de decizie pentru aprobari/respingeri.
Intregul proces este monitorizat, astfel incat persoanele cu drept de acces pe documentele respective pot debloca un document ramas pe o perioada mai indelungata la o persoana.
Permite utilizatorilor înregistrarea documentelor într-un mod foarte facil. Administratorul poate crea câte registre doreşte având posibilitatea să acorde drepturi pentru utilizatori sau pentru documentele ce trebuie înregistrate.
Înregistrarea se face automat după ce se selectează registru alocat tipului de document, atribuie automat data si urmatorul număr liber.
Ei au avut incredere in noi
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Este o aplicatie intuitiv de utilizat care ma ajuta in toate sensurile posibile ce tin de facturare si evidenta activitatii din firma. Pe cuvant, iubesc acest soft!
Din clientii nostrii sunt fericiti cu programele noastre de gestiune si facturare si ne recomanda cu incredere si altora.